יום שלישי, 13 במרץ 2012

סיפורה של שידה...

ליד כפר סבא, יש מקום מדהים לחובבי העתיקות, "וינטאג' מאניה".
ברור שחיכיתי להזדמנות הראשונה שיש לי זמן ונסעתי לשם...
בתוך ההאנגר הגדול, נגלה לי עולם גדול של מציאות , רהיטים, מנורות, מוצרי חשמל עתיקים ועוד שלל רב .
מהרגע שנכנסתי ידעתי שלא אצא משם בידיים ריקות ואם לא בעלי , סיכוי סביר שהייתי לוקחת הכל!
בסופו של דבר לאחר חיפוש במעמקי ההאנגר, מצאתי שידת וינטאג' מהממת שברגע שראיתי אותה כבר ראיתי בעייני רוחי את הפוטנציאל הטמון בה.
העבודה על השידה הייתה קשה ומאתגרת הרבה יותר ממה שחשבתי אבל התוצאה (לפחות בעייני) הייתה מאד מספקת, זה פתח לי את התיאבון והחיפוש אחרי השידה הבאה התחיל....
את השידה הנוספת מצאתי באתר יד 2 בבית במרכז תל אביב, גם פה העבודה הייתה לא פשוטה, ואילצה אותי למצוא פתרונות וללמוד דרכים חדשות לעבודה ולעיבוד של עץ ישן.
חווית העבודה על השידות הישנות הייתה מעולה הסיפור מאחוריהן, ההיסטוריה שלהן גרמה לי להפליג בדמיון לזמנים אחרים... והתוצאות לשיפוטכם..
השידה של וינטאג'מניה:
 השידה מיד 2:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה