יום שלישי, 10 באפריל 2012

חג אביב בסימן התחדשות... והפעם שלי :)

טוב הרבה זמן לא כתבתי פוסט , האמת שהייתי בתקופה קצת עמוסה
גם מעבר דירה, גם חגים וגם ילדה בת שנתיים וחצי :)
למרות כל הלחץ הצלחתי למצוא זמן ליצור קצת...
הכנתי מטבח מהמם לגן פרפרים שלצערי לא הספקתי לצלם תמונות טובות שלו (ניתן לראות קצת תמונות בדף הפייסבוק שלי).
סיימתי את כיסאות פינת האוכל שלי (סוף סוף...).
וחידשתי כיסא נדנדה לביתנו החדש
גם פה לא צילמתי לפני (כשהדיגדוג בידיים כל כך חזק אני שוכחת הכל)
אז  הנה קצת תמונות של היצירות  החדשות שלי.
את כיסא הנדנדה מצאתי ביד שתיים במחיר באמת מצחיק, הוא היה חום כהה ועם בד מיושן במיוחד
צבעתי אותו בצבע לבן עם שיופים וריפדתי בבד מהמם שקניתי בmake badim של גלית מירון המקסימה.

את פינת האוכל גם קניתי ביד שתיים והיא תוצרת רוסיה משנות החמישים שישים לערך...
והיא כוללת שולחן וארבע כיסאות שכל זוג רופד בבד אחר , שני הבדים נקנו בmake (תודה לגלית על כל הסבלנות :) ). גם הם כמובן נצבעו ושוייפו קלות ליצירת מראה מיושן.


מקווה שאהבתם וחג אביב שמח לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה